19, 22, 24

Häng med bästa vännen idag. Köpte present till älskade brorsan som fyller 22 imorrn. Sjukt. Jag ser honom som mycket yngre än mig, men när jag tänker på att jag ju var 22 år för inte alls längesen, när jag jobbade på cuba.. då känns det som att han ju inte alls är så "liten" längre. Det är konstigt när man kommer upp lite i åldern, för han har ju alltid känts som mycket yngre än mig innan, men ju äldre man blir desto mindre känns skillnaden.

Aja, babbel babbel. Efter shoppingen stack vi hem och spelade x-box cinect. Lite andfådd blev man allt. Roligt värre! Heldag med hemmagjord supergod grekisk middag och sen seriemaraton, Malcolm in the middle. Vilken fantastisk lördag, lite av allt.

Imorrn blir det jobb några timmar och födelsedagsfirande.


Här var jag 22 och brorsan 19.

Ålder ålder. Hur mycket roll spelar den egentligen? Alla tror ju ständigt att jag är 19. Det har de trott sen jag var 22. Så mitt utseende verkar inte åldras :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0