What do I want!?

Om jag tänker och tänker, och inte kommer fram till något.. Om jag gör listor med för- och nackdelar och ändå inte kommer fram till något... Om jag bara inte kan bestämma mig, vad innebär det??

Jag förstår inte varför jag inte har ett svar på vad jag vill. Jag brukar för det mesta veta, men nu vet jag verkligen inte.

Eller är det så att jag vet vad min känsla vill och min hjärna vill tvärtom?

... att jag egentligen vet vad som är bäst rent konkret men jag är rädd?

Listorna talar sitt tydliga språk egentligen. Men ändå kan jag inte bestämma mig. Just nu tror jag det handlar om mina känslor som är väldigt starka för alternativ A, fast jag är medveten om att alternativ A kommer att medföra att jag missar väldigt mycket annat. Alternativ B kan ge mig allt det jag missar på alternativ A, fast det är osäkert om hur jag kommer att känna.

Det är som att ha en kille man älskar, fast man har ingen frihet med honom. Och en annan kille kan man få fritid, roliga, spontana händelser och pengar, fast man vet inte om känslan kommer finnas där.

Gud vad jag flummar. Men kära vänner, jag kan inte bestämma mig!!!

Kommentarer
Postat av: sockerlollo

haha .. åh hoppas verkligen du bestämmer dig snart, är sjukt nyfiken på vad det gället ;)!



Sv; haha ja håller på och leker med min design... så bara en test upe just nu :) ... ja är så som person tröttnar och vill göra om hela tiden, de är nära på att jag raderar bloggen och börjar om där också... men tvingar mig att inte göra det! Måste liksom vidhålla samma blogg! Men ändrar mig med bloggnamn osv hela hela tiden ( har säkrt haft 100 bloggar innan denna) men aldrig behållt en så länge som denna... Jag hoppas verkligen jag ska lyckas med en design jag kan va tillfreds med så småningom :)

2012-03-01 @ 10:52:46
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0