Sugar, baby

Det är sjukt när jag inser hur sockerberoende jag är. Jag tror åtminstone att det är sockerberoende och jag tror inte att vissa inser hur jobbigt det kan vara. Den senaste veckan när jag varit utan socker har jag varit sötsugen i stort sett hela tiden. Den enda gången jag får ro ifrån mitt sug är när jag äter och en halvtimme efter kanske - sen börjar det igen. En ständig tanke om att jag vill ha socker, och det är inte lätt när man jobbar med kakor framför ögonen hela tiden och det är fritt fram att ta. På jobbet tänker jag på kakor nästan hela tiden, förutom om vi har mycket att göra.

Så jag har insett att det verkligen inte är bra, och att det verkligen är bra att jag försöker få styr på det. Men jag undrar hur lång tid det tar innan jag gjort mig av med detta sötsug?



Låttips - butterfly med Crazy town. Come my lady, come come my lady, youre my butterfly, sugar baby!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0