Schnörvel

Så har jag gått och blivit halvsjuk. Det var lite jobbigt att jobba idag kan man säga. Speciellt hur förkylningen påverkar mitt humör. Har varit sjuukt skrattig och flamsig och löjlig med mina löjliga kollegor. Vi har haft så himla roligt! Jag har också blivit pissförbannad på kunder, nu i efterhand inser jag att jag nog överreagerade en aning. Men just då blev jag röd i ansiktet så arg jag blev, tror kanske att kunden nog förmodligen märkte min aggression :P

I förrgår var jag med älskade mamma, hade jättemysigt tillsammans trots min brist på energi. Älskar att vara med henne. Igårkväll hade jag hemmakväll med D, hämtade vegetarisk kinamat och kollade på filmer. Trolljägaren, norsk dokumentär om en trolljägare. Sjukt roligt måste jag säga haha, känns roligt bara tanken att vi faktiskt såg den. Mina nära är de bästa i hela vida världen.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0