Riktigt lång bra dag

Idag var det riktigt vårväder, gud vad härligt! Blev en fika i solen utomhus i en park, ett säkert vårtecken :)



Hade inga direkta bilder på vår, men detta är ett mycket bra vårtecken som jag längtar efter - synen av vårjackor och skor i hallen! På tal om det så vill jag ha en ny vårjacka då jag haft min i två vårar nu. Men det är väl att se i stjärnorna efter. Jag får väl köra den gamla stilen och rocka den ... :p

Kvällen blev lyckad med väldigt god mat, trevligt sällskap. Spelade Kinect och sedan satt vi på balkongen och avnjöt min hallonpanacotta och kaffe. Balkongen därför att vi blev en aning varma efter att ha spelat. Det är lite svettframkallande detdär.

Jag är glad nu att veta att min fina vän hade det bra på hans B-day, älskar att skämma bort mina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: sockerlollo

åh vår, ett sant vårtecken den där bilden också!



Sv; jasså jag har en mobil med kamera men jag använder min vanliga kamera mycket hellre :P fast klart lite pyssel blir det ju :P



OMG såg just att du har en vegitarisk blogg för nybörjare! Jag vill ju bli vegitarian men vet inte hur jag ska kommaigång/få det tillvana rutin när jag handlar så de är ju helt perfekt!

2012-02-29 @ 08:13:04
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0