Lyckans elefant

All denna tid har jag inbillat mig att ödet har gjort sin väg.. att anledningen att det inte går så bra är för att det väntar något stort runt hörnet. Jag måste bara vänta på det. Nu har jag sett det där runt hörnet. Kanske är det den grejjen ödet har sparat till mig. Jag hoppas det. Det verkar helt perfekt , blir helt uppspelt bara jag tänker på det.

Och uppspelta ska vi inte bli nu för nu ska jag göra mig trött så jag kan sova. Har inte varit ute på hela dagen idag. Då känner jag mig sådär busigt sunkig. Men jag har varit ambitiös ändå idag här hemma och tvättat också hela kvällen. Duschat och renbäddat. Så riktigt så sunkigt är det inte.. Bara inte vädrat mig helt enkelt :) Inte så lockande i sex minus. Imorgon blir det upp tidigt för en alkoholutbildning hela dagen. Hoppas på intressant fakta och intressant folk där ;)


Utsikt från balkongen, dock är det inte såhär snöigt än i år..

Kommentarer
Postat av: sockerlollo

Åh hopps det kommer något riktigt bra r det du skriver om! :)



SV; åh tack fina fina du!! :)

2012-02-08 @ 08:08:35
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Sv; åh vad glad och tacksam jag blev för båda dina kommentarer! Jag uppskattar all respong och feedback, men jag blir varm när någon förstår vad jag menar och dessutom kan förklara samma sak med egna ord, tack för det fina du <3 och ang kommentaren för det senaste inlägget har jag bara ett kort svar på din kommentar: precis.



Och jag la till dig på bloglovin för jag ska följa din blogg!! om jag ska, bara att jag tycker ditt bloggnamn är lite svårt att stava till ( vissa stavningar stakar sig i mitt huvus) men jag la till dig på bloglovin så jag har koll ändå ;-) hihi



vad ska du göra ikväll`?

2012-02-08 @ 21:58:28
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0