Konstiga människor

Att jag drar till mig människor är inget nytt, folk vill ofta prata med mig av någon anledning. Men när jag drar till mig weirdos är det inte lika roligt längre. Och jag gjorde allt för att inte dra till mig dem. När jag var förkyld, trött och ville hem så ville jag inte att någon skulle titta på mig eller se mig ens. När jag då skulle på bussen ser jag att någon stirrar på mig, en tjej/kvinna som glor. Sedan visar hon med handen att jag kan gå före henne på bussen. Men när jag ska gå på så går hon otroligt nära. Jag byter hand på väskan, tycker hon är lite närgången.. Går på bussen och VET att hon kommer sätta sig bredvid mig. Vilket hon gör, fast de flesta sätena är lediga.

Ush ush ush, vad vill denna kvinna!!?? Försöker göra mig så himla osocial som jag bara kan, stirra i mobilen, sjunka ihop i kroppen och se allmänt tråkig ut haha.

Jag vet än fortfarande inte vad denna kvinna ville. Kanske ville hon bli min vän men visste inte hur, hon kunde inte prata svenska så hon kunde kanske inte de svenska sociala reglerna? Kanske ville hon ragga på mig? Vem vet? Hon var himla närgången. Den mest sannolika förklaringen är att hon ville sno ifrån mig.

P-a-l-l-a-r  i-n-t-e  m-e-d  k-o-n-s-t-i-g-a  m-ä-n-n-i-s-k-o-r.

Som mannen idag som när jag till slut lyckades skapa en bra öl med lagom mycket skum efter att ha fått hälla ut skum ett par gånger, säger "Skulle jag kunna få ett glas som är liite mindre kladdigt"? med kaxig röst. Här blev jag skitförbannad, det var här jag blev rosenröd. "Nej, men jag kan torka av det!", säger jag och torkar det ytterst slarvigt.

Mina vänner, service och dåligt humör går inte hand i hand.

Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

du jag tror fan vi är lite lika alltså :O .. inte bara "Måtten" även de att det har hänbt mig OFTA att jävligt konstiga människor dras till mig :S mår illa av tanken på liknande saker jag har vart med om som har eskalerat ur... Förstår hur du kände dig, du gjorde det enda rätt och hade tur att de inte var en riktig psykopat, fan för att behöva beblandas med psykon!



Sv; Haha TACK! hahha inte många alls!! De är mer en metafor för att de är en extremt materiel värld vi lever i, och jag siktar på att bli rik och köpa fler skor hahhha

2012-02-18 @ 21:55:18
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0