How will I know

12-timmarspass igår på jobbet.  Det var litegrann jobbigt det. Highlighten var ett gäng hörselskadade killar som jag försökte kommunicera med på kvällen. Det var lite roligt att testa på det. I övrigt trivs jag så himla bra med kollegorna att det är inte sant. Ja ungefär så bra.

Har ett litet mindre dilemma angående min närmsta framtid just nu. Och hur mycket jag än tänker på det blir jag inte klokare. Men mamma säger att jag vet innerst inne. Jag vet inte riktigt vad jag vill.. På ett vis vill jag vara lite impulsiv och verkligen leva ett fartfyllt liv till sommaren. Frångå mina vanliga val med andra ord. Göra något skoj, massa skoj, impulsiva saker. Ja när man snackar impulsivt finns det egentligen andra saker jag också skulle vilja göra.. men jag är inte en äventyrlig person på så vis.. Jag är en så stor familjeperson att jag har jättesvårt att vara ifrån familjen. Men jag ska klura på vad det är jag vill, för jag har ingen aning vad jag egentligen vill och vem jag egentligen vill vara just nu.

På tal om familjen ligger jag i soffan just nu efter en kväll med film , crazy stupid love, god mat och lite vin. Älskar Emma Stone, så himla underbar. Och killen är ju sjukt het, Ryan Gosling. Ge mig lite mer, snälla. Skitbra film.

Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

oohhh Sofie! glad att se från dig igen! :D

Åh va spännande med beslutet och de, men om du tänker framåt tio år... Vem vill du se tillbaka på? Och om du inte tar chansen att leva fartfyllt och inpulsivt? Finns det en chans att du kommer ångra dig om tio år då? ... Du kan alltid åka hem, hem är alltid hem de kan inget ändra på :)



2012-02-26 @ 10:16:59
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Sv; jag jag gillar "gillade" henne också, absolut inget ont mot henne som person. Men använder man äkta päls och dessutom verkligen vill poäntera hur äkta den är vilket hon har gjort vid flera tillfällen, känner jag ingen sympati och det finns inga som helst ursäkter för det - detr bevisar bara en hämsk personlighet som bär den, jag kan inte se det på något annat sätt, finns ingen ursäkt.

2012-02-26 @ 10:18:41
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Sv; Aw tack! ^^ ja jag är verkligen tacksam att jag alltid haft det "intreset"... Tror det har hållt mig borta från mycket skit under tonåren :) Men nu ska de börjas igen, åh de ska bli så himla kul :) Kram på dig!!



Ryan gosling är en av de snyggare!! I totaly agree, och i "the nootbook" är han ju bara för het haha



2012-02-26 @ 10:22:40
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Sv; hehe ja :D jag har blvit extremt intresserad av fastigheter/banker och ekonomi... och satt mig in i det ahela. Och även om värdet sjunker, tror jag inte man förlorar i längden. Bostadsbristen i tätorterna/studenter ökar enormt och den nya regeringen vill få igenom så det kommer bli lönsamt att hyra ut i andra hand! Idag får man inte ta någon vinst för att hyra ut i andra hand men det kommer man alltså kanske redan om ett år. Om de blir så kommer ingen vilja sälja... eftersom de då kommer vara lönsamt at hyra ut istället. Klasskillnaderna kommer öka, det kommer va lönsamt för dom som äger en fastighet men svårt att köpa en om man inte redan äger i alla fall i stockholm. Marknaden går alltid upp och ner, men med denna lagstifting som ska införas tror jag den kommer bli mer stabil. Så jag tror personligen att det är smart att investera redan nu... Man ska inte stressa heller såklart.. Men ah känner verkligen att de är dags att investera i nåt, att äga sitt boende :) .. alltid en risk men vill man tjäna pengar får man satsa lite också :) Hihi ja... Hittade två drömlägenheter igår ( som va aktuella för oss), både skulle ha visning idag och såldes i natt :(

2012-02-26 @ 12:33:12
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0