Hjärtligt.

Även om alla-hjärtans-dag är den mest klyschiga dag på hela året så kan mitt lilla rosafluffiga hjärta inte låta bli att skicka massa kärlek till nära och kära. Jag planerar hur jag ska älska mig själv imorgon - för det är väl så singlar får göra? Jag ska vara snäll mot mig själv, göra mig själv glad, skämma bort mig som en liten barnunge. Men inte för att jag är ledsen över att vara singel. Nej nej, singel är det jag vill vara och behöver vara för tillfället, denna period i livet. Jag ska älska mig själv lite extra för att jag är så fylld av kärlek som jag vill ge. Om jag haft någon singelkompis hade det kanske blivit en dejt, men alla har en hjärtevän. Däremot planerar jag att ge alla jag tycker om ett leende :)

Saker jag hjärtar...

Utsikt från min balkong ♥ Resa till Grekland ♥ Milos ♥ Gossip girl ♥ Blair&Chuck ♥ Bada ♥ Kakor ♥ Skratta ♥ Få högsta betyg ♥ Djur, att bara titta på dem, iakta dem, gosa med dem, lära känna demSpela sällskapsspel med människor jag tycker om


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0