Barrunda

Kvällen igår var otroligt kul! Det hela började med att jag blev uppraggad av ett par killar i typ sextonårsåldern kanske. Haha. Killar är så lättberäkneliga, speciellt i den åldern. Såhär var det... De stod och spanade på mig hela tiden på perrongen, blev lite obekväm kan man säga. När tåget kom anade jag att de skulle gå till samma dörr som mig, vilket de gjorde medan jag gick förbi dem för att gå till den andra dörren där Sofia och hennes kompis väntade. Tror ni inte killarna vänder om och går till samma dörr. Där började jag bli lite smårädd faktiskt, de gick förbi och tittade och senare kom de tillbaka och satte sig ett par säten bort och stirrade.. På vägen upp med rulltrappa när vi var framme stod de väldigt nära runt om mig och tittade på mig, här började jag tro att de kanske skulle råna mig. Haha men väl uppe i centralen fick jag frågan om de kunde få mitt nummer.

- Du, jag är nog lite gammal för dig, sa jag. Han såg lite chockad ut när jag sa att jag var 24.

Vi var väldigt roade av detta, att jag blir förföljd av 16-åringar haha. Hur förbannat ung ser jag ut egentligen? Var tvungen att dela med mig av denna historia. På lilla torg blev det barrunda, tre olika pubar hanns med under kvällen och en massa skratt och tjejsnack. Väldigt trevligt och nästa gång blir det riktig utgång!

Ikväll är det bara softkväll med patetisk chickflick... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw va söta hahha har råkat ut förliknande också av typ 16 åringar, fast kommer ihåg att jag själv tyckte jag va myckert äldre när jag va 16 också... :P



Sv; tack! :) hehe så bra, ja veeet just fun light safteerna är så goda + dom finns endast i light... men tror inte man dör av att dricka de ibland heller :P

2012-02-13 @ 07:44:32
Postat av: sockerlollo

ops glömde lämna mitt namn :P gör ett nytt försök :)



aw va söta hahha har råkat ut förliknande också av typ 16 åringar, fast kommer ihåg att jag själv tyckte jag va myckert äldre när jag va 16 också... :P



Sv; tack! :) hehe så bra, ja veeet just fun light safteerna är så goda + dom finns endast i light... men tror inte man dör av att dricka de ibland heller :P



2012-02-13 @ 07:45:07
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0