Åskmoln

Fick rycka in på jobbet med kort varsel idag. Så dejten med Carro blev tyvärr inställd, hoppas på att få se henne snart, hon har ju äntligen flyttat tillbaka till Skåneland! Väl på jobbet var det dock en bra dag. Trevliga gäster, fick vara med på foto och hade kul med kocken som vanligt.

På vägen hem var jag en bitterkärring. En sak kan utlösa det och sen är jag irriterad på allt och alla. Jag bör inte vistas i allmänheten då. Avskyr att vara sån suris haha. Men det lugnade sig när jag kom hem till hemmets trygga vrå.

Imorrn hoppas jag på att få vara ledig som det står på schemat, hoppas kollegan inte blir mer sjuk för har en fikadejt med Linnsan på schemat och sedan vinpimplande med girls på kvällen. Men måste man, så måste man.

Och måste.. jag måste gå och sova nu då.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0