Ålder spelar roll fast jag inte är en ost

Varför vill alla äldre killar ha yngre tjejer? Okej. Det kan jag kanske klura ut själv. Det var ganska logiskt. Men vad fan. Jag gillar inte när äldre män stöter på mig. Och nu syftar jag inte på 45+ som ni kanske tror. Det med. Men över 29 - när det börjat låta trettio.. då känner jag den stora vita handen åka ut fem meter från kroppen. NEJ. Har alltid haft svårt för äldre killar. Får pappakänslor.

Men nu är det ju faktiskt så att en kille på 30 år är bara sex år äldre än mig. Så han hade omöjligt kunnat vara min pappa haha. Men ändå - för gammal.  Undra om jag fortfarande kommer tycka att trettio låter för gammalt även när jag själv är 28?



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0