One o´clock

Pyamasen ska nu åka av och på med julörhängena och kanske en klänning. Kanske blir byxor istället vid närmare eftertanke (tittar ut genom fönstret). JObbhelgen flög förbi, jäklar vad tiden sprang. Inget spektakulärt har hänt. Blivit mobbad av kollegorna som vanligt, skrattat och haft oss. Den bästa ingrediensen till vår arbetsplats är att vi alla 9 är så sjukt olika men lika skojfriska ;)
 
Kommer nog aldrig ha bättre arbetsmiljö än jag har idag så får passa på att njuta. Ljuva ungdom. Helgens tema har varit rykten kan man säga. Många smaskiga rykten om precis allt och alla (med kärlek)
 
Har fått hjälp av D's fina svägerska att översätta min intervju till arabiska så nu slipper jag tolken på praktiken, det kommer nog flyta på och det ser ljust ut för att lyckas de här sista två veckorna.
 
Tvåååååå veckor sen har jag ett normalt liv igen!!! Kan inte fatta det!! T-I-D. JAG HAR TIIIIIIID.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0