Nyårslöften

Har ni några nyårslöften inför 2013?
 
Jag har slutat med löften men skriver upp en lista på saker jag vill åstadkomma, hålla fast vid eller förändra. Sen i december tittar jag över hur många jag uppnått. Saker som ska göra livet bättre såklart. Listan inför nästa år är inte så lång, men 5-6 punkter är den nog. Det kan handla om små saker som man vill sätta tid för eller ändra på. Små mål = lättare att uppnå. Och såklart något stort också som man kan sträva mot :)
 
Ett mål är att jobba mindre och ha mer tid, något jag tvekar om det är genomförbart med min ekonomi haha. Men framöver kommer jag börja jobba tidigast tre-fem på dagen så blir ju mycket tid över.
 
 
Ses 2013 :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0