Messy

I'm a total mess!! Orkar inte , är dagens ledord. Förkyld som fan , suttit framför skärmen hela dagen och skrivit . Ser inte klok ut, mina ögon är olika stora som de alltid blir när jag är extremt trött . Hela ansiktet är grått rött.

Jag har 20 %energi ungefär och allt är extra jobbigt . Ärenden att utföra ikväll men jag vill bara dra täcket över huvudet .

Vad heter det btw när håret är motsatt til torrt ? Mitt hår är så glansigt på sistone att det alltid är i förstadiet till fett, fint glansigt men känns som det är nära till fett hela tiden .

Vänner, I need to shape up ....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så stolt över ditt kämpande gumman!
Ha en fin helg & god jul :) <3

2012-12-20 @ 17:15:01
URL: http://camillale.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0