Lördag

Sunkig lördag här på rapsvägen. Tvätt sen onsdags som inte packats upp än, disk som är diskad och en hel del odiskat. Stökigt och jäkligt. Trött Sofie.
 
Igår hade jag och R långfika (nytt begrepp på vänteleken man leker innan man får jobba) och jag fick inte skriva in mig förrän 21.00. Sega timmar. I garderoben var det segt också. En kille sa "men varför har du inte en mobil eller surfplatta eller något att underhålla dig med" . Kuligt *mördarblick*.
 
Ska nog köpa mig en ny lur idag kanske om jag hinner. Skiter i försäkringsbolaget. Orättvist att man ska ha 1800 i självrisk när man blir bestulen. Jävligt orättvist i mina ögon.
 
Men jag bryr mig inte så mycket faktiskt, det är sånt som händer även om det är surt. Jag har bättre saker att tänka på :) Jag känner på mig att våren kommer bli spännande! Nu lever jag livet som jag vill och inget annat .
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0