Greek way

Ikväll blev det grekisk mat med brorsan (på Akropolis), försenad b-daypresent. Det var underbart gott. Fan vad jag älskar Grekland, folket, kulturen, musiken, maten, vinet, klimatet, landskapen, språket, bokstäverna - ja allt vad jag vet om landet.

Nu ser jag fram emot "fatcamp" som jag inte kan kalla det, för jag är ju definitivt inte tjock. Men healtcamp kanske. D ska få mig i form, har fan lagt på mig sen i somras när jag hade värsta heta kroppen så nu blir det att bli av med det där lilla extra och känna mig vältränad :D I jul börjar jag.

Japp, imorgon blir det till att fira Lucia genom lusse med kvinnogruppen och sen lussefirande i folkets park med mina töser.

Här sitter jag och skriver vykort på Milos :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0