Annandag jul

Natten på Mosaik flöt på bra, Club cuvanna. Folket var glada och hyfsat nyktra haha, skönt. Det blev städning, nattmat och sen promenad mot bussar och hem, tog bussen 06:15. Var ändå inte jättetrött, tänkte att jag föredrar att jobba till sex än att gå upp sex alla gånger. ALLA gånger.
 
Så vaknar jag upp några timmar senare med värsta sköna känslan efter en bra dröm och sen när jag fattat kontrollen bara "neeeej he's back again". Vilken gubbe i lådan som dyker upp i drömmarna sådär, har ju konstaterat att jag inte vill drömma om honom. Dumma hjärna, kan inte sluta titta :P
 
Hittade massa bilder från Grekland i mammas mobil som jag lånar. Ska försöka ordna upp allt om min mobil och försäkringar imorgon.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0