Upp upp and away

Personalfesten igår var så sjukt jävla rolig, så mycket bättre än vad jag väntat mig och jag hade längtat hela veckan haha. Jag hade en riktigt snygg outfit som jag inte tog bild på mest för att det aldrig blir bra bilder.. Sushi först på Hai, massa skratt och det var sjukt gott. Anna kunde inte äta med pinnar så hon stack pinnen in i fiskbiten och åt en liten bit i taget. Efter det gick gänget till cuba café för massa drinkar, mojitos i stora lass. Blev massa skitsnack och pinsamma lekar, inga hemligheter här inte haha. Vi skrattade gott och var på topp.

Efter cuba vek de flesta av, kvar var jag och Rebecca, Kostas och Danne. Rebecca hade efterfest med spel och sen låg vi utslagna i soffan och var ganska tysta. Underbara kollegor man har som man kan vara trött med, stentyst med, skrattig med, pinsam med och bara totalt sig själv.

Skulle kunna jobba kvar för alltid endast för personalfesterna haha. Skämt åsido, nu drar jag till Grekland :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0