Update

Hej alla. Det var några dagar sen. Jag har haft lite för mig, saker som hänt är att jag fått ett till jobb, garderoben på klubb F. Väldigt lättförtjänta pengar och roligt arbete.
 
Jag har fått ledigt för att åka till Samos men nu finns det inga biljetter! Finns bara till veckan efter och då kan inte mitt sällskap, så nu är frågan om man ska åka ensam en vecka senare, försöka hitta en annan kamrat eller åka till ett annat ställe. Får tänka snabbt för snart tar väl biljetterna slut igen.
 
Har tagit afterwork med mina härliga kollegor, haft besök av föräldrarna och tagit loppisrunda som inte blev så lång för mycket hade stängt, bjudit på fika och fått hem marsvinen igen. Har inte haft de hemma mer än någon vecka här och där sedan mars. Nu ska de vara hemma en vecka och sen ska de till mamma igen, sen när jag kommer hem från min förhoppningsvisresa så kommer de till mig igen.
 
Börjat planera hösten, mycket roligt som är på G.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0