En solig måndag

Måndagseftermiddagen spenderades med Louise och barnen i Folkets park. Efter någon timme vågade hennes dotter sig på att busa med mig haha, blygisen. Vi klappade hästar (läs:jag), megasöta ponnys. Sen åt vi glass, gungade och pratade skit (med mamman då). Strålande sol och jag behövde inte komma till jobbet så efter några timmar hemma blev jag rastlös som vanligt och Carro kom för en kvällspromenad i den vackra solen, utmed möllan och dess grusvägar, gula fält och gödselstank. Sommar! Kaffe på balkongen och tjejsnack avslutade den fina måndagen.
 
Idag ska jag öppna på jobbet och sen kommer Mia ikväll för en natt i Malmö. Blir att åka hem först och ta hand om marsvinen, som varit väldigt snälla mot mig sedan de kom hem. De låter mig sova till halv tio - tio och hos mamma började de pipa klockan halv sju på morgonen!
 
Ciiaoo

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0