Worket

Går jättebra på jobbet nu, har kommit in i det mesta. Kul att jobba med Melissan :D Hade glömt hur bra vi faktiskt kom överrens. Att vi kom överrens mindes jag såklart men HUR bra hade jag glömt, skitkul. Ska med på middagsbjudning nästa söndag, då blir det fördrink hos Melissa och skitsnack. Får träffa hennes hund också då haha, ska bli intressant att se om jag blir rädd för lillen eller ej. En kinesisk nakenhund, hade varit mesigt om jag blev rädd. Men jag är ju mesig så blir nog så.

Vi kom fram till att det är störigt hur folk dömer ens personlighet utefter utseendet. Alla tror att jag är såå snäll o mesig bara för jag ser snäll&söt ut. Många tror att Melissa är en bitch haha, inte för att jag tycker hon ser ut som en bitch!? men folk brukar tydligen tro det. Och därför är de kaxigare mot henne. Störigt, undra om man själv också dömt någon fel efter deras utseende? Vilken personlighet ser ni ut som?

I helgen ska jag få jobba på en annan av bossens restauranger, kul att ha tre arbetsplatser :)


Kommentarer
Postat av: lolloink

true! ;-) När jag var yngre fick jag ta väldigt mycket skit för att andra i min egen ålder tyckte jag var "överlägsen attityd" som de kallade det... trots att jag hade det riktigt tufft, försökte bara hålla huvet över vattnet men det misstolkades totalt, eller jag som buggde en mur vet inte... men de är väldigt lustigt det där, ibland kan man önska att folk tänkte ett steg längre... men folk är väl ofta rädda och osäkra när de dömmer på de sättet så fort, vilket ju är tråkigt men man lär sig :P

2012-04-19 @ 18:20:19
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: lolloink

Sv; tack så mycket sweetypay :D Ja har inte rört en penna 7 - 10 år, men nu har den sidan letat sig fram igen så kommer lägga upp alt jag gör i bloggen blir skitglad för konstruktiv kritik! :) Du är så bra.

2012-04-19 @ 18:21:25
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: lolloink

Sv 2; Hihi TACK! UNderbart att få sån respons när man skriver ett långt inlägg :) .. Precis, och det är ju en del av utvecklingen .. tänker dock på alla småtjejer i bloggvärlden bla, mycket känns bara galet... Och jag önskar att fler unga tjejer hade bättre självkännsla. Inte självförtroende för det tror jag man växer i, men självkännsla bör alla ha med sig i grunden för att ta sig igenom svåra saker... Folk mår dåligt jue, vilket dom inte skulle behöva göra. Men man kan inte förändra allt, man kan bara göra egna val .. typ ( fast jag kommer alltid va naiv nog att tro att jag kan förändra världen haha å andra sidan är det något jagbrinner för, och som får mig att kämpa de lilla extra inte bara för min egen skull med andra ord )

2012-04-19 @ 18:24:17
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0