Surprises

Håller på att planera Dilshads hemkommande (som består av överraskning, gottsaker och present), pappas födelsedag på lördag som består av kalasande och present och mormors present som består av en heldag med barnbarnen. Måste nog skriva upp allt så jag inte glömmer något. Lite lite tid ibland, vet ännu inte hur mycket tid jag har framöver, vet bara att jag ska jobba idag. Bra om jag är ledig imorgon och kan ta tag i massa saker, annars får jag göra det innan jag börjar på torsdag&fredag, men då vet jag inte heller hur mycket tid jag har.

Regnet strilar ner utanför fönstret och ikväll ska jag jobba för första gången på Mosaik, den andra restaurangen min chef har. Ska jobba med min gamla kollega som ska lära mig :D Ska bli roligt.

Tack vare ekonomisk hjälp från föräldrarna har jag kunnat spara pengar denna månad så jag har till nästa. Kommer nog bara få runt 5000 i lön och så ska jag ju resa till Sthlm så då kan inte snålas :)

Kommentarer
Postat av: LA

Sv; först tack för att du tycker om mig ändå! :)haha

2012-04-10 @ 13:51:05
URL: http://lolloann.devote.se
Postat av: LA

Sv; ja precis... ett steg i taget känner jag. Nej det har jag inte, klart vis ska dit!! :D

2012-04-10 @ 13:51:34
URL: http://lolloann.devote.se
Postat av: LA

och så vill jag bara säga WIHOW "&)#/"=#("?=#" va kul de ska bli att du kommer hit! <3



Vi bor i Märsta, men jag jobbar i solna ( ca 10 min med tunnelbanan från t -centralen) =) men jag inte inte så kunnig på själva sthlm haha sällan jag är inne i stan nuförtiden ( sen jag träffa killen ) :P .. Men de ska bli asnice!

2012-04-10 @ 13:53:03
URL: http://lolloann.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0