Storyteller

När jag handlade ikväll var jag med om något roligt, haha. När jag ställde mig i kassan satt killen och snackade med en annan kund och berättade värsta historian. Jag packade upp mina varor på bandet.

"Hoppas du inte hörde för mycket av det där samtalet", sa han.

"Nej då, jag hörde inget" svarade jag bara med ett litet skratt.

Då börjar han berätta och sen fanns det inget stopp haha. Han liksom började säga någon detalj om historian och sen fler och fler detaljer tills jag nästan fattade vad historian handlade om. Jag hann packa upp mina varor, betala med kortet och packa ner alla i kassen innan han avslutade historian! Jag som tyckte situationen var lite.. konstig (?) och där var andra i kö försökte kommentera artigt men kort, typ..

"Hoppas det löste sig", "men det var ju tur att det inte blev värre", "haha jaha jasså", liksom ändå avslutande kommentarer tyckte jag. Men men kul kille som först är orolig att jag hört historian och sen berättar i stort sett hela för mig och då samlas det ju fler kunder som hör den. Funny guy :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygg bild du har gjort ^^

2012-04-13 @ 07:58:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0