Sista dagen

Nu har jag slutat på Kallis. Efter flera dagars långt arbete är jag lite mör. Men denna kväll har jag ändå fått tvättat, städat, bytt gardiner, lagat mat och diskat. Det var bra. Kom på att jag glömt att dammsuga. Damm it. Jag glömmer det alltid, det syns ju inte smuts nu när marsvinen inte bor hemma.

Jag har också fått sms av bästis idag, blev så glad så glad. "Inte kul dag har det vart när man vet att en annan hälft mår dåligt"- underbarast i världen.

Nörden i mig är exited då Gossip girl började igår, har väntat en evighet. Nu ska jag titta på avsnittet innan Big brother börjar. GG och BB hehe.

Middagstips.
Krämigt ris med pesto.

- Koka ris
- Sjud grädde (havregrädde), pesto, smulad buljongtärning och lite salt samt hackad fryst spenat i en wokpanna eller gryta.
- Häll över pestogrädden över riset och blanda om så det blir lagom "geggigt".
- Smula över fetaost.

Supergott med en vegetarisk schnitzel till. Mums.

Kommentarer
Postat av: LA

åh de låter gott!

2012-04-02 @ 21:26:39
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: LA

Sv; nae precis.. + man är så virrig på morgonen så man tänker ju inte direkt klart, kom på i efterhand att jag inte hade behövt springa hema för jag hade kontanter i fickan som jag hade kunnat "låtsas" med hehe... menmen nu känns det som veckan har kommit igång i alla fall, på bra vis =) vad har du gjort idag? förutom att vara sådär duktig :P

2012-04-02 @ 21:28:05
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: LA

Sv; ^^ gu va glad jag bliev av din kommentar! Ja jag har inte bestämt mig än hur jag ska gå tillväga... Men det känns bra att höra från nån som har erfarenhet! haha ja nu kör vi alltså, ja ska inte lalla nåt mer, ska fan ta vara på varenda minut och göra det jag egentligen vill! ... kommer videoblogga massor också för jag vill tjäna pengar på det haha + det ingår i min marknadsföring plan, och att påverka fler... kommer göra bort mig hur mycket som helst, kommer skämma ut mig men fortsätta köra 120 % ändå, för jag vet att får man folk att skratta nån gång kan man även få dem att lyssna och då kan man påverka till nåt possitivt i slutändan! så de är hobby - bloggen, sen ska jag knyta ihop det med det jag brinner för att arbeta med i framtiden - hej jag har inga ambitioner alls haha kommer köra fullt ös vi får se hur det går =) Kan ju inte gå annat än åt helvete och det är ju inte så farligt ;) ( med tanke på hur galen jag är just nu av denna värld vi redan lever i haha)

2012-04-02 @ 21:34:55
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0