Present till mamma

Idag är man visst ledig. Jag ska ut med brorsan i regnet och leta efter present till mamma. Nästa vecka ska det firas :) Får dock se vilken dag jag är ledig så får vi planera in när vi ska fira. Nu när jag och brorsan bor åtta mil bort är det inte lika lätt att ta firningen när som helst, speciellt om någon fyller år mitt i veckan, då får man ta det när man kan. Men förhoppningsvis kan vi ta det den 1:a maj, det är ju röd dag och dagen innan hennes födelsedag.

Ikväll planerar jag att dra på kosläpp :) Roligt värre. Har velat åka i två år men inte haft bil men kom på igår att nu har jag ju bil. Går in på hemsidan och ser att den enda i södra skåne är idag. Tur igen där. Roligt värre, får se vem som vill hänga på ;)

Kommentarer
Postat av: lolloink

Åh va kul! :) de har jag vart med på flera gånger när jag var yngre ( hade häst och fick vara "cowboy" vid kosläppen och valla korna dit som skulle - helt ärligt så var det the time of my life hahha)

2012-04-25 @ 19:38:04
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: lolloink

Sv; TAck



vill du veta nåt sjukt? Jag drömde om dig i natt... HAHA låter crapy men så vare. Fast ja vet ju inte exakt hur duu ser ut osv så de var väl den "bilden" jag har av dig jag drömde om, vet inte om de va du heller eller om de bara var en "symbol" för något =) ... de va inget dåligt, eller konstigt med drömmen i alla fall.

2012-04-26 @ 12:39:39
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0