Premiär av Cuba café

Igår fixade vi till barerna, putsade grejjer, diskade och lite smått inför premiären av cuba idag. Jag fick träffa mina kollegor och den nya chefen, det verkar vara ett riktigt härligt gäng! Lätta att snacka med, sånt uppskattar jag, som inte kan babbla hur som helst med vem som helst. Men med dessa personerna kan man nog babbla på hehe. Jag blev skjutsad med en bunke arbetskläder till den andra restaurangen för att tvätta. Och det anade vi inte vilket projekt det var! Tydligen tog en maskin mer än två timmar. TVÅ TIMMAR!!

Ingen kunde säga detta till mig heller för ingen visste egentligen hur den funkade haha. Melissa, min gamla kollega, jobbade och det var skitkul att se henne! Som tur var ringde jag dit Sofia för sällskap, vilket visade sig vara välbehövligt då jag stannade där i tre timmar. Så vi satt där och snackade, beställde in lite mat, hon drack vin. Det blev en riktigt nice kväll och Melissa stannade till vid oss och snackade lite skit så fort hon hade tid.

Hoppas kläderna är rena och torra tills idag i alla fall, då de fick fortsätta mitt jobb. Kunde ju inte stanna där hur länge som helst. Men idag behöver vi kläderna för idag är det ju nyöppning. Ska vara där vid elva nu på förmiddagen och snacka om detaljer, fixa till så allt står rätt till. Sen öppnar vi ikväll. Kommer nog vara på jobbet i cirka 14-16 timmar idag. Men tar man det bara lugnt så är det ingen fara.

Nu ska jag duscha, ta bort gammalt nagellack och fixa till mig. Har precis testat BB-cream från Garnier, den är verkligen helt fantastisk!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0