Nytt och fresh

Grymt nöjd med att ha återgått till en gammal design. Detta är nog den finaste designen jag haft, den passar mig och den passar sommar. Hoppas den passar er också. Lägg märke till päronet, var bara tvungen haha.

Idag har det varit en ledig måndag vilket inneburit fika med Louise. Hämtade lilla dottern på dagis och gick ut i lekplatsen i solskenet. Det var kul att leka med ett barn lite, jag är ju inte så van vid ungar. En härlig dag! Ikväll har jag hängt med Dilshad, kollat film, spelat spel och snackat skit. Nu är man lite trött, tog ett tag att fixa bloggen.

Sov gott alla som ännu inte sover ;)

Kommentarer
Postat av: lolloink

åh lala fan va snygg design! ÄLSKAR klockan ^^

2012-04-24 @ 11:01:04
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: lolloink

Sv; tack så himla mycket för din kommentar på texten " sanningen om vegetarianer"... gjorde mig glad att du förstod vad jag ville förmedla. Har dock fått blandad respons som jag inte väljer att publicera i kommentarerna, då folk tydligen "känner sig påhoppade" - de sista jag vill, men som jag även skrev om... jaja... hoppas din dag blir yber underbar, super väder juu ^^ puss och kram

2012-04-24 @ 11:02:39
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0