Nya jobbet

Dagarna på jobbet har gått fint, speciellt idag. Jag hade ett stort sällskap på 12 personer idag och allt gick fint, inget blev fel. Men jag fick ingen dricks på mer än tvåtusen kronor så kanske de inte var nöjda trots allt. Jag fick ursäkta mig ett par gånger med att jag var ny när jag inte riktigt kunde svara på frågor. Sen är det svårt att ge ett så stort sällskap full uppmärksamhet, plocka tallrikar i tid och erbjuda mer dricka osv när man även har andra bord att tillgodose, mat att gå ut med, disk att plocka. Men men, jag blir bättre och bättre hela tiden.

Servitris har jag ju varit ett tag men det är alltid lite svårt på ett nytt ställe hur de brukar göra, lära sig rutinerna och så vidare. Maten är helt fantastiskt god! Detta blir super tror jag.

Imorgon och lördag blir det jobb på cuba igen, därför satsar jag nu på att hålla mig vaken lite längre inatt så jag kan jobba till fyra imorgonnatt utan problem.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0