Nervös pinne

Ja kära vänner, så nervös och stel som jag var idag har jag inte varit på länge haha. Tur människorna har träffat mig någon gång innan för jag var bara så steeel och tyst på jobbdagen idag haha. Imorgon ska jag dit igen och då måste jag slappna av lite.

Min besvikelse på mig själv, ja jag är för hård mot mig själv, fick mig att se en tradig bild i spegeln. Ush, vad du ser tradig ut din pinne, sa jag till mig själv och tog fram saxen. Ja, lite lugg hade kanske suttit fint. Vi testar. Då ska nämnas att jag aldrig försökt klippa någon frisyr på mig själv förr och inte ens frisörskan har fått göra djärva ändringar på mig, mer än gången när jag kapade halva frisyren. Jag trodde jag skulle se ut som en sexig hollywoodkändis och liknade en skolflicka på ett negativt sätt haha. Men nu då, framför spegeln när jag klippte och klippte. Det blev succe, fantastiskt snyggt. Har tvångstanke att titta mig själv i spegeln hela tiden nu. Hoppas jag diggar det lika mycket när jag vaknar imorgon och inser vad jag gjort haha.




Jag med kort hår. Ush, ska rama in bilder på mig själv från den tiden för att påminna mig om att aldrig göra om detdär. Haha.

Jag är verkligen hård mot mig själv på nya jobb. Jag förväntar mig lära mig allt på första dagen och om jag glömmer något jag fått berättat för mig känner jag mig glömsk, slarvig och trög. För höga kvar, på tok för höga krav. Man kan inte komma in i allting på direkten ju, lilla Sofie.


Kommentarer
Postat av: LA

spännande! Bild på de snart hoppas jag! ;-)

känner igen de där med kraven, men du är ju också medveten om det, jag vet att du kommer fixa de där galant!



man känner sig ju oftast som en idiot när man är ny på jobbet, det hör till ;)

2012-04-11 @ 08:00:46
URL: http://lolloann.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0