Mosaik

Fick igår reda på att jag nu är på schema på Mosaik :) KUL! Väldigt skönt att ha ett schema, har jobbat tre veckor utan att veta vilken tid jag ska jobba nästa gång haha. Mosaik är väldigt rolig restaurang att arbeta på. Det är en tapasrestaurang med rätter från olika delar av världen, fantastiskt god mat. Kollegorna är alla superbra, framför allt kul att jobba med Melissan! Och snart kommer ju min gamla kollega och provjobbar, får vi se om hon kommer stanna där. Då känner man henne också. Det gör mig inget när jag inte känner folk, bara roligt att få känna nya människor, men klart det blir alltid ett plus om man känner personerna sen innan :)

Bra tider också, jobbar oftast tidigast fyra och slutar senast tolv. Sen finns det ju undantag om man öppnar eller om något sällskap stannar längre. Det här blir bra :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0