Minnet är bra men kort

Har hittat en hemsida genom en blogg där de säljer massa billigt smink, elf - eyes lips face. Under helgen hade de fri frakt och precis när jag omsorgsfullt valt ut massa godbitar - eyeliner, kajalpenna, ögonskugga, läppsyl och läppstift för lite över hundralappen så minns jag inte koden till mitt visakort. Jag skrev in kortnummer och så vidare men ibland måste man ju även ha den där långa koden man valt till sin hälsningsfras. Felet har jag gjort en gång förut och spärrat mitt kort så jag måste välja ut ny kod innan jag kan handla online. Jag minns koden men minns ju fan inte om det är en stor samt en liten bokstav, två små bokstäver eller två stora.

Så det blev ingen shopping, jag som tänkt fräscha upp badrumsskåpet för billig peng. Snopet men hade väl en mening det med. Ikväll åkte Marcel ur Big brother, bra tycker jag. Han var en av mina favoriter men på sistone har han tappat det helt. Dessutom har jag tröttnat big time på att se hans och jennifers liggande 24/7. Det enda hon lovat sin mor var att inte ha sex i tv, stackars hennes mamma.. Hon måste skämmas ögonen ur sig. Skillnad att det händer, men det är det enda hon gjort sen hon kom in i huset och inte diskret heller, utan täcke, framför kameror och i alla rum. De har båda tappat det !

Kommentarer
Postat av: LA

nämen gu va snopet! :S



håller med exakt i de där om marcel och jennifer/bb. Marcel va också min favvo i början, men ha tappa greppet och sluta va skönt ärlig utan blev bara dum ... :S

2012-04-10 @ 10:59:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0