Min helg

Köpte en ny sommarklänning för bara 70 kronor, vad tycks? Den är väldigt gullig och romantisk, men kanske för söt?


Dygnet hos familjen gick så otroligt snabbt. Vi spelade kinect, skrattade en massa och hade roligt. Kollade BB-liven med brorsan. Idag var jag och pappa på lite äventyr hihi som ni inte får veta. Sen åkte vi alla till Ikea och sen fick vi fyllda kylskåp av föräldrarna. De är så snälla, vet inte hur jag ska kunna ge tillbaka. Mamma säger att jag ger tillbaka genom att bara vara den jag är, men aldrig att det är så. Jag hade behövt vara ett helgon eller ängel för att ge tillbaka allt de ger mig genom min personlighet hehe.


Fick underbara glas. SÅ Sofie!


Fyllt kylskåp igen :D


I full färd med att göra vegetarisk paj - färska tomater, fetaost, oliver, rödlök, basilika och massa pesto. Toppad med spenat på slutet.

Voila!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Tycker klänningen är skit fin :P ! Riktigt somrig :P Var köpte du den?

2012-04-10 @ 06:50:51
Postat av: LA

åh vilken fin klänning sötnos!!! :)

fina glas, och pajen ser verkligen deLICIOUS ut ;-)!

2012-04-10 @ 11:04:44
Postat av: Mia

Fin du är hjärtat! Saknar dig.

2012-04-10 @ 22:47:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0