Kolakakor



Bakade kakor idag, mina berömda kolakakor, slängde in lite kakao också denna gång. Ännu en gång har det konstaterats, jag är grym på kolakakor. Jag bakade endast för D's hemkomst skull, han älskar mina kolakakor. Jag har hjärntvättat honom. Första gången för fyra år sedan när jag överraskade honom på jobbet med kakorna kunde han inte äta dem.

- "Jag gillar inte kola...", sa han..

Sen började han smaka en.. och äta en hel.. Mer och mer för varje gång jag bakade dem. Och nu när jag bakar dem säger han :
- "ah är det dina gooda kolakakor".

Mohaha.


Kommentarer
Postat av: LA

Gött!

2012-04-11 @ 08:01:13
Postat av: LA

SV; haha ja jag låter oftast väldigt hård när jag vill beskriva saker :S... fast de har ju oftast en poäng ocks, även om jag tar i mer n jag behöver :P Haha ja förstår hur du menar, men det vore ändå sorgligt.

2012-04-11 @ 08:02:36
URL: http://lolloann.devote.se
Postat av: LA

Sv; jepp ^^ de är sju så sant, bara svårt att se det själv ( vad man behöver ) nr man är deppig! Därför är det ju så skönt där den manande rösten vinner över den tjuriga!

2012-04-11 @ 08:03:46
URL: http://lolloann.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0