Happy friday

Kan man bli annat än glad av att se massa kommentarer från finaste Lollo i bloggen när man loggar in? Nej kan man inte :) Igår jobbade jag bara två timmar med Melissan sen fick jag sluta för det inte fanns nåt att göra. Då stannade jag kvar och satt i baren och hängde, snackade skit och åt. På nedanvåningen, där vi var, var bara ett par gäster så var soft att sitta kvar där och snacka skit. Riktigt roligt. Inte lika roligt för plånboken kanske att jag bara jobbade två timmar men men.

Älskar att ligga till bestämd form på mina vänner som ni kanske märkt haha. Brukar mest bli på Sofian och Melissan, funkar bättre på vissa namn än på andra. Efter jobb i helgen är jag ledig söndag-måndag. Då ska jag hem till byn för att göra trädgårdshjälp till mormor. Det är hennes födelsedagspresent från oss barnbarn. Trädgårdshjälp, växter och grillning. På måndag sen blir det en kaffe i solen (förhoppningsvis) med Louise.

Men först är det servitris och garderob ikväll/inatt och imorgon servitris.


Har lagt upp denna bild på bloggen förr. Men den håller. :)

Kommentarer
Postat av: Lolloink

Sv; ih amen hur gla blir inte jag då varje gång jag ser att just DU har kommenterat i min blogg, eller jag blir glad bara av att läsa i din :P höhö



Ehm när du säger Louise menar du inte mig va? Du kommer ju hit den 5:e maj? Du är välkommen när du vill dock haha, blev bara fundersam om jag har missat nåt? :P

2012-04-20 @ 13:11:14
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: Lolloink

pss har typ inga läsare just nu inte lagt ner nåt sånt jobb på den här bloggen, men det kanske kommer bli i framtiden vi får se... känns dock skönt att ha hittat "mitt sätt" att blogga på och att jag verkligen gör det för min egen skull, jätteskön kännsla =)

2012-04-20 @ 13:24:18
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0