Fel. Eller rätt? Nej fel.

Nej. Jag ska inte vara borta från bloggen för någon annans skull. Om jag någonsin ska vara bort ska det vara för att jag vill. Jag blev trött på att låtsas som ingenting här i bloggen när det inte är så jag känner men det är en annan bit av mitt liv som inte ska överskina allt annat jag gör. Nej nej och åter nej.

Här kommer en fin bild på en tröja jag beställt. Man måste älska budskapet haha.







Min personlighet i ett nötskal, jag gillar inte att ha fel. Och mycket som jag tycker tycker andra är fel men det tycker inte jag :P Jag är van att gå emot andras åsikter, inte främst för att jag egentligen har fel men för att det inte är rätt och riktigt att tänka som jag. Lite klurigt det där, hur något som egentligen är rätt ändå kan vara fel? Jag kan vara tystare och snällare men ändrar mig gör jag aldrig :P

Kommentarer
Postat av: lolloink

klockers tirran!

2012-04-19 @ 18:12:49
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: lolloink

och fan va glad jag är att du är tillbaka på bloggen.. bra där, du kör ditt race.

2012-04-19 @ 18:13:51
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0