Fan vad JAG.

Smsar med min kära bloggvän om stjärntecken och kollar upp mitt igen, vågen. Har alltid vetat att jag är en typisk våg men detta horoskop var verkligen huvudet på spiken, detta är jag.

~Utmärkande för personer födda i detta tecken är deras känsla för rättvisa och harmoni. De har stort behov av kommunikation och är mycket utåtriktade. Oftast intar de medlande, diplomatiska och sociala positioner då de eftersträvar balans, inte bara för sig själva utan också för alla andra. De avskyr all osämja och gräl.

En våg är intelligent och klartänkt, men att snabbt ta ställning är inte vågens starka sida, då han tenderar att noggrant väga både för och emot. Det viktiga för vågen är att ställningstagandet blir rätt.

Vågar har jämna temperament och är ofta charmerande och öppenhjärtiga människor. De är livsnjutare och gillar skönhet, avkoppling, mat, dryck och sällskapsliv. Ibland kan livsnjutandet dock övergå i ren lättja. De behöver ofta bli motiverade för att få någonting gjort. ~

Mina bästa sidor är romantisk, vänlig, diplomatisk, mina negativa sidor är flirtig och tvekande.

Fjompig bild på mig :P Jag som har svårt att bestämma mig, om det så gäller vilken glass jag ska äta, vilket jobb jag ska ha eller hur jag ska göra i en relation. Jag är fruktansvärt konflikträdd och avskyr att bråka, vill inte att andra ska bråka heller. Men har det där med rättvisa i mig (och att göra det som är rätt), därför blir det en del bråk ibland ändå. Men oftast väljer jag att avbryta kontakten eller relationen istället för att bråka om saken. En lat livsnjutare - ja visst. Och att jag är charmerande vet vi alla ;)


Kommentarer
Postat av: LA

aw ;)!



nu ska jag blogga! :)

2012-04-10 @ 11:09:01
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: LA

Sv; aha, fan jag har bara antagit att fjädrar är plast produkter!



usch nej, jag använder ju fejkskinn, dock ej fejkpäls klarar inte av det .. vet inte vad skillanden är egentligen, men just päls reagerar jag på, och det känns lustigt att ens ha något "som liknar ett dött djur" på mig, men det är väl en smaksak och som sagt fejk skinn har jag inget emot..

hej dubbelmoral, men varför ha på sig döda djurdelar på kroppen!? Eller som dekor i hemmet!? ... nej nej dey är mer än jag förstår.



Jag är inte perfekt inte ens vegitariena än, fast jag äter inte körr har inte gjort på länge psyr bara jag ser det typ. Men jag äter ägg och fisk, och kyckling ( det är ju kött!) ... eller kycklig äter jag bara ibland, hur som helst jag jobbar på att bli vegitarian men det är en process för mig.. vet inte varför et är så svårt heller, det är vanans makt och andra ursäkter! men jag är på väg dit i alla fall! Och jagvet att ägg och kyckling är bland det värsta man kan äta. Men det ska bort från min kyl också, från och med nu då.

2012-04-10 @ 11:16:16
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0