Den dåliga halvan av dygnet

Det senaste dygnet har varit mycket drama. Igårkväll ringde mamma när jag slutat på Mosaik och var på väg till Cuba för nattjobb, då sa hon att Fia inte mådde bra. Blev så orolig och ville bara vara där med Fia! Som tur var så pratade jag med chefen precis när jag befann mig vid busshållplatsen och hon sa att jag inte behövdes där då de var överbemannade. Så det var bara att bege sig direkt till tågstationen och som tur var gick tåget hem till familjen inte långt därefter.

Var vaken några timmar med lilla Fia, pussade och myste med henne. Hon blev bättre och nu på morgonen var hon helt bra igen. Skrämmande när ens djur blir dåliga :(

När jag vaknade imorse vaknade jag med ett tråkigt sms att min bästa vän inte kom iväg på resan hemåt Sverige. Tydligen hade vakterna stört sig och sagt att de inte fick åka förbi. Blev så otroligt ledsen, hade sett fram emot morgondagen som satan.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vilken sötis! så himla bra att hon blev bättre så fort, hon kanske bara saknade dig :P

2012-04-16 @ 06:40:35
Postat av: Linn

Fan va sjukt att de inte fick åka förbi och missade sitt flyg pga det :/ ! Hoppas iaf att han kommer hem snart! Hört ngt nytt om det?

2012-04-16 @ 07:54:07
Postat av: Mia

Men vaaaa, fan va sjuuuk gummaaan!:S Är han i Iran lr?Hoppas fan han kommer hem iaf..

2012-04-16 @ 10:56:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0