Bilder på principesan

Min förra bil kallade vi för pärlan. Den var grön, så det blev en grön smaragd. Kärleken till den bilen håller i sig så det blir inte att kalla min nya för en pärla. Därför tog jag det första jag tänkte, det var min röda principesa. Här ser ni lite bilder, leta inte upp min adress via regnumret och mörda mig ber jag ödmjukast.






Din gata alltid i bilen ;) Diiin gaata, hOOndrrra komma sexxxx.


Rena säten ja.

Och så världens finaste nyckelring på plats.


Modell: Nissan Almera
År: 2001
Miltal: 10 000

Går som en klocka, tyst och skönt. Grym radio, lättkörd. I love it.

Om ni är sugna ska jag sälja den i augusti hihi.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Åååå vad söt! Lyxigt med egen bil:)

2012-04-19 @ 13:40:14
Postat av: lolloink

Jättejätte fin! :D

2012-04-19 @ 18:15:02
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: lolloink

haha förresten ... (regskylten ) du är modig du, för du bor väl i MalmÖ? :P ( fördommar hehe )

2012-04-19 @ 18:16:06
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0