Berömda luggen

Haha javisst ska jag sätta upp en liten bild på mig och min skapelse. Här kommer två halvbra bilder




Jag är faktiskt fortfarande impad att jag lyckades klippa håret så jämt haha. Detta hår var lika långt som övrigt hår innan jag satte saxen i det. Främsta anledningen att jag ville klippa mig var för att jag har håret uppsatt alltid när jag jobbar (vilket innebär typ alltid i mitt liv nu för tiden) och det blir mer frisyr nu när jag kan ha hår hängande fram i ansiktet.

Har även
testat lite nya frisyrer ikväll på taaz.com, roande! Här är snyggaste frillan jag kom fram till, kanske ska färga håret såhär någon dag?




Andra frisyrer jag haft de senaste åren....



Blont


Mörkbrunt


Kort och blont



Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså JAHA, fan va snyggt det blev! Nu förstår jag vad du menar, trodde du hade klippt fyrkantig rak, neråt lugg (kan också va snyggt )men de där passade du verkligen i!! :)

2012-04-13 @ 07:57:51
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0