Bästis is home

Vilken lycka att ha min tvillingsjäl hemma igen. Hade en skitrolig dag igår. Åt långfrukost och tittade på bilder från hans resa, åkte till Lund i min bil och fikade och snackade. Prata prata prata. Busade hela dagen, var nästan trött på honom när jag gick till jobbet haha. Skrattade sjukt mycket. Roligaste var när vi åkte i bilen in till stan och vi tar ut handen samtidigt och råkar slå varann skithårt. Vi börjar skratta och sen säger han..

Fick värsta roliga bilden framför mig.. tänker att vi går på stan med händerna utsträckta och så får vi varsin halv melon i händerna haha.

Jag: Ehh...?
Börjar skratta. Har du rökt på eller???

Vet inte var han får alla sina fantasier ifrån. Känns underbart att ha honom hemma.




Kommentarer
Postat av: lolloink

åh va bra att du är glad igen :)

2012-04-19 @ 18:17:00
URL: http://lolloink.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0