Sysselsättning

Jaha då var klockan kvart i tolv min första riktigt arbetslösa dag då jag bara varit hemma och är redan uttråkad. What to do?

Har tvättat, här är städat, hade tänkt baka men hade inget smör och vill inte gå ut i regnet, det är ju ändå tio minuter till affären... Har kollat ams, kommunernas och region skånes hemsida och inga jobb som passar mig finns ute.

Vad ska man sysselsätta sig med? Ett är säkert, jag måste hitta fler vänner att umgås med hehe. Annars lär jag tracka sönder de jag har :) Men Linn kommer vid fyra idag för träning. Men det är lång tid till fyra?

Tänkte kanske gå genom skafferiet och kolla vilka rätter jag kan laga av maten jag har där, bra idé? Har en del projekt jag kan ta tag i men det är tradiga projekt som jag ångrar att jag kom på idén om!

Later.

Kommentarer
Postat av: Jonna Lilja

Tänk det inte som att du är arbetslös då blir man bara deppig. Du är mellan två jobb, och det är OK.

2011-09-05 @ 13:25:23
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se
Postat av: Sanja

hahaha jag kan förstå att det kan ha varit svårt att veta om Gabeialla är Babben =). Tack för dina kommentarer, gulligt av dig! Du kommer säkert hitta något jobb snart du med, vem vill inte ha dig!?



Hör av dig om du vill jobba på hotellet! Kram ;)

2011-09-05 @ 23:55:46
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0