Somrigt café

Jag och Linn hittade ett riktigt mysigt sommarcafé idag i Beijers park i Segevång. Blåa lite halvslitna trämöbler i gräset, träd och blommor runt om, utsikt över parken och dammen, hembakat och kulglass.

Why oh why hittade vi ej detta café innan? Vi fick i alla fall en riktigt mysig avslutning på sommaren, om det nu är avslutningen? Man vet aldrig hur länge detta härliga väder håller i sig.

När vi kom hem till henne hade hon köpt de gardiner som jag hade tänkt ta med mig hem, lite kul!

Till middag gjorde jag egengjorda sojabönsbiffar som blev super! Till dessert stekt banan med sirap och glass. Vilken festmåltid det blev för nästan inga pengar alls. Det är ju roligt att koka soppa på en spik :)

Imorgon är det måndag och jag känner en aning stor press att ta tag i jobbsökandet, vet dock inte i vilken ände jag ska fortsätta och låter måndagen ta hand om problemet medan söndagen bara får skänka mig Abba, kaffe, bloggande och senare mys framför tvn :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0