Regnig mysdag

Mina marsvin är så söta att jag smälter när jag tittar på dem! Bella gör så knasiga saker hehe. Idag känner jag för att bara mysa här hemma. Det är lite småruskigt väder och ganska mycket som jag borde fixa, exempelvis blommor som ropar efter vatten, sopkärl som är överfulla, plagg som väntat en del dagar på strykning. Skulle skriva en lista för att inte glömma något, blev trött av bara listan haha. Det är mycket bra på tv med, kommer jag titta på tv, städa eller kanske båda?

Kan ju säga vilket som lockar mest.. ;)

Imorgon är det fredag och jag ska inte jobba. Ska träffa min kära kära bror på stan :)

Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-08 @ 15:45:42
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gå och köp nått gott , ta en filt och lägg dig i soffan och säg till dig själv " Detta är jag värd" :D

2011-09-08 @ 16:49:31
URL: http://joohannasmode.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0