Modig

Känner mig modig idag för jag gjorde en sak som jag var väldigt rädd för att göra :) Gud vad man känner sig bra. High five till mig själv.

Träffade Sanja idag, gud så trevligt :) Hade massa att prata om, mycket som händer och sker - spännande! Kollade på lite kläder också, finns så mycket fint till hösten. Imorgon ska jag få lite höstkläder av min kära mor. Inte för att jag egentligen behöver men hon vill ge mig :)

Min bror är så söt. Mamma erbjöd honom pengar för en tröja han hittat, så svarar han att hon kan ge pengarna till mig för jag behöver de mer. För att vara min bror var det sjukt gulligt för han brukar aldrig tacka nej till cash. Jag är löjlig så rörd jag blev. Det är ju så med killar.. inte alltid de uttrycker sin kärlek i direkta ord :)

Imorgon ska jag hem till Malmö igen och jag och mamma ska som sagt ha en shoppingdag. Ska få hem marsvinen till mig, vilket känns lite konstigt. Bella har aldrig bott hos mig utan bara hos mamma, skaffade ju henne i juni och sedan dess har de bott hos föräldrarna.

Japp, det var allt för idag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0