Lite snurrig

Jag känner mig lite snurrig och galen. Typ high on life. Det är väl härligt men är lite rädd för vad denna drogen kan göra med mig. Ikväll ska jag ju få skratta av mig, det kanske hjälper lite. Men denna snurrighet har faktiskt lett till bra planer. Lördag blir det kulturnatten i Lund med Sofia. Det lät mysigt va? Det får ni googla :)

Och så spelkvällen såklart. Elmi som är helt galen, sjukt störande och retsam, en kaxighet som ingen annan kommer hålla låda. Har även bjudit in min bästa killkompis som även hans största intresse är att jävlas med mig, är också kaxig och lite halvt galen. Om dessa två träffas kan det bara ske under och DET vill jag inte missa.


Its a cabaret in my head

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0