Lite nervositet

Nu sitter man här, med mörkret och regnet utanför fönstret och har ett pirr i magen. Imorgon ska jag upp tidigt, vilket är det första nervösa momentet då jag är en jävla sjusovare och så ska jag på intervju. Har skrivit karta och undersökt vägen, men alltid lite nervöst att inte hitta. Alltid lite nervöst inför vilka frågor som kommer.. Lite jobbigt om det blir alltför stora frågor som meningen med livet eller något liknande hehe. Känner att jag har bra koll men gillar inte frågor som kräver mycket eftertanke eftersom jag är en person som är snabb i tanken vad gäller att skriva men inte snabb i tanken vad gäller prat.

Hoppas jag får det!! Igår fikade jag med Irena från Bistro, vilket var supertrevligt och idag fikade jag med Linn. Gjorde en stor tabbe med tiden, klant är jag! Kom sent och hann knappt sminka mig. Jag vet inte vad jag ska göra denna kväll för att kunna sluta tänka på intervjun. Kanske är bra och skriva upp alla måsten på ett papper så behöver jag inte oroa mig för något? Det ska jag testa.

Over and out!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0