Let it rain over me

Konstigt, jag avskyr att duscha, men jag gillar att vara i regn.

Jag älskar när det regnar. Om man är inne så är det mysigt och jag får alltid bra koncentration till jobb/skola/söka arbete eller annat när jag sitter inne och ser regn ute. Om jag ska ut tycker jag också det är lite mysigt med regn. Gör mig inget om jag blir våt, det är bara kul :)

Ja men tur är väl det att man gillar regn när det är höst.

Idag har jag haft en mysig långfika med Linn, gjorde mig ännu mer glad än jag redan var. Nu är snart middagen på bordet och jag ska sätta mig i soffan och titta på tv. Måste sova tidigt för imorgon blir det jobb. Hoppas min mage inte krånglar, den börjar alltid leva sitt eget liv när jag är där och jobbar.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0