Lägesrapport

Jag fick jobbet som mässpersonal under två dagar i oktober! Hon skulle bara kolla med mina referenser först, men om det inte var något speciellt var jobbet mitt. Härligt härligt. Jag både älskar och avskyr intervjuer. Älskar för att det är ett accomplishment i sig att bara få komma dit men avskyr att sitta och mala på om mig själv och vad jag är bra på.  Haha känner mig alltså så o-ödmjuk att "ja är bra på detta och detta och detta". Fick iaf säga något negativt om mig själv också. Tjejen var jättetrevlig så kändes lite lättare att prata då. Och hon sa att jag hade svarat jättebra på alla frågor så det är alltid bra att höra tills nästa intervju.

Nu ska jag iväg igen om några timmar för rekryteringsmässa, hoppas på fler som är intresserade av att veta vad jag kan erbjuda :D

Just nu ska jag känna mig GLAD att jag lyckades få ett litet jobb. Ska ha på mig kostym och skjorta också, måste visa er då för det är inte ofta man får se mig i det!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0