Kultur i stora lass

Fick uppleva Lund i dess sanna natur ikväll. En massa ren kultur.. på lundasätt :P Jag talar alltså om kulturnatten som innehöll dans, musik, konst och en massa annat kulturellt som jag inte riktigt förstod mig på. Mycket folk i stan, packat på uteserveringarna. Trevligt med Sofian. Tog en fika på en uteservering i mörkret, mysigt. Medan vi lyssnade på Måns. Chattade med en vän som frågade om det fanns något fint att titta på.. Ja, Måns Zelmerlöv var nog det finaste då, svarade jag. Jag tror helt enkelt jag är så kulturell :P

Kanske är jag kulturell i bemärkelsen olika länder, sånt är roligt. Men kulturell som konst, alternativ musik och massa annat, not so much. Kanske man måste lära sig det? Vi tittade på magdans med men tyvärr inte så bra, för lite skakningar som jag gillar :p Sofias kommentar var roligast "asså.. hon har extremt påklistrat leende" helt plötsligt under föreställningen och det hade dansösen verkligen.

Blev en tidig kväll idag med, tur jag haft en vän på chatten att fördriva tid med. Nu ska jag nog mysa med flickorna små :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0